SEO és Google AdWords Kampányok
Az Adwords hirdetéseket az teszi különösen hatékonnyá, hogy pontos célzás állítható be, vagyis megadható, hogy kit és hol akarunk elérni, és csak ezeknek a személyeknek jeleníti meg a hirdetésünket, valamint csak abban az esetben, ha arra keresnek, amire mi is hirdetünk.
A legtöbb esetben csak néhány apró lépés választja el honlapodat a jobb helyezésektől a Google találati listáján. A jó helyezés elérésének egyik feltétele a jól és okosan optimalizált oldal. Katt ide és segítünk!
A rendszer felépítése, a célzás bonyolult, emiatt sokan szakemberek közreműködését igénylik Adwords-kampányok elindításához és optimalizálásához. Ezek lehetnek a Google-nél vizsgát tett magánszemélyek és Google partner cégek, akik ezt a minősítést jelezhetik is honlapjaikon.
Amikor rákeresünk egy kifejezésre a Google-on, akkor az organikus találatok felett, alatt és mellett jelenhetnek meg a fizetett találatok is, melyek hirdetések, és az Adwords rendszerben állítható be a megjelenésük. A Google minőségi mutatóval látja el az egyes hirdetéseket, és ez határozza meg, hogy a felhasználó által egy adott kifejezésre keresve számára hol, milyen helyezést elérve jelennek meg a hirdetések.