Landing Page Kialakítása
Az érkeztető oldal, leánykori nevén Landing Page, a kampány egyik legfontosabb kelléke, hasonlóan az eDM kreatívhoz.
Ugyanaz az eDM adatbázis ugyanazzal a kreatívval, viszont egy szakmailag kevésbé jó érkeztető oldallal hozhat pl. 20%-os konverziót, míg egy helyesen megtervezett és megszövegezett – az összes reklámpszichológiai „fegyverarzenált" felvonultató - landing oldal akár 70-80%-os konverziót is hozhat.
Hasonlóan az eDM kreatívhoz, ha már százezreket, vagy akár milliókat tervezel elkölteni médiavásárlásra, érdemes ezt a feladatot is szakemberekre bíznod.
Landing Page kialakítására kérj ajánlatot itt!
Landing Page - (magyarul kb. "érkeztető oldal") a honlapnak egy olyan oldala, amivel a látogató először találkozik. Egyértelmű, hogy ezen az oldalon rendkívül sok múlik, már itt eldől, hogy tudunk-e "kezdeni valamit" a látogatóval, vagy gyorsan továbbáll máshová. Amikor landing page-ről beszél egy online marketing szakember, akkor speciálisan azokra az oldalakra gondol, ahová az online kampányokból a látogatókat irányítják.